A mutant is very dangerous to you because he flies faster than you do, and shoots at you

Japp sitter och lyssnar på Beastie Boys idag igen, är ju inte många dagar kvar tills dom släpper sin skiva! Happy!

Igår var Kim här! Åhh det var så trevligt! Men tiden går så snabbt och vi träffas alldeles för sällan..
Vi (iaf jag) hade hysteriskt kul åt en sak som Kim hade tagit med sig till Inez, jag hävdar att det var en mössa i form av en spindel, medans Kim menade att det var en bläckfisk (vi är lite oense) Sjuukt snygg blev man i den, skrattade så tårarna sprutade!
Så hängde vi lite, sen kom vi fram till att vi skulle käka med Sam, Börre och David. Så vi gick förbi Sam och hämtade upp honom, sen åkte vi till ett Kina hak nere på "byn". Åkte hem till David och käkade. Hängde lite och drack lite ciiideeer, Kim drack dock inte för hon var tvungen att åka hem senare, var lite synd men det kommer fleeer gånger!
Kom en massa folk förbi, var as kul! Bland annat så kom "folkets" vän Thomas förbi, han bor i Spanien så jag har inte träffat honom innan. Han var as trevlig.
Sen vid tolv drog Kim, det var synd men det var kul att hon stannade så länge som hon ändå gjorde.
Sen drog vi till Garage, det var trevligt. Det enda jag drack där var två öl, sen helt plötsligt så var kl 3 och dom stängde. Tiden hade bara flygit iväg!
Det blev en taxi hem eftersom bussen slutat gå. Jag fick även besök, ack så trevligt..
Vi gör verkligen allt som ett par gör när vi är ensamma, är så konstigt.. Kim nämnde det att det måste ju vara svårt att när man är ute och blir lite full, då blir man ju gärna lite extra kramig, att det då finns en som man "brukar" få krama på men att det då inte går för att man är ute bland folk. Ja det är svårt, jag tycker det är svårt mest hela tiden.. Jag vill kunna pussa och krama närsomhelst. Förutsatt att han också vill så klart..
Igår när vi kom hem så satt vi på min säng och höll varandra i handen och pratade, rätt som det var så frågade han mig om det var nått jag ville fråga. Jag sa nej. "Ibland så ser det nämligen ut som tusen frågor rinner över ditt ansikte när du tittar på mig" Ehh ja så rätt du har, men jag kan inte fråga, rädd för svaren, rädd för att det ska förstöra det vi har, vad det nu är vi har..
Var en grym kväll/morgon iaf, blir alldeles lycklig i själen.
Vaknade i "morse" och såg fram emot en möjlig dag i sängen med mys, lite mys blev det. Sen så ringde hans telefon, och jag hörde att det bestämdes saker. Han var tvungen att dra nästan på direkten.. Ahh så trist! Men han sa: " Vi kan ju kanske ses ikväll?" Hmm "kanske"? Trodde det var jag som var expert på att trycka in dom där "dåliga" orden.. Han kommer i vilket fall som helst inte komma hit ikväll, han skulle hänga med sin vän och göra nörd grejer, som den mys-tönt han är :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag hade astrevligt... enda anledningen till hemfärden va för att annars hade jag nog somnat vid ratten.. ganska onödigt. Det ÄR en bläckfisk... ska lägga upp bilderna på min blogg.. så ska alla få se :)

Pussen på dig

2009-09-13 @ 02:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback