3 april 2009

är nog ett datum att kanske lägga på minnet. Jag vill påstå att det var då det hände, hörde det där lilla "klicket".
Fast igentligen så hörde jag ett jätte litet klick tidigare, låångt tidigare. Var när jag och Kim var ute, minns att jag sa till Kim "Åh han är så liten och söt man vill bara lyfta up honom och gaahh!" Det lilla "gaahh":et betyder i detta fall, krama och gosa ihjäl.
Aril.. det är sex månader sen, man kanske tycker att jag borde hajja att inget kommer ske.. Men jag kan inte släppa taget. Var ett bra tag sedan vi ens pratade om typ oss.. kanske borde ta upp det. Jag vill ju tro att det faktiskt är bättre nu än vad det har vart tidigare. Fast jag har fått för mig att hela detta inte har så mycket med mig att göra, tror ibland att han bara vill vara själv..

Åh förlåååt förlåååt för att jag maler på om detta, men det upptar en ganska stor del av mitt liv..



                                                                                    
                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback