Vecka utan skrutt

Ja denna vecka ska skrutt vara hos sin pappa, känns väl si så där just nu kan jag säga. Men hon var verkligen jätte glad över att det var hennes pappa som skulle hämta henne efter dagis. Det är ju kul, för henne.. Hoppas hon får en bra vecka min lilla älskling!

Åh vet du/ni? Igår fick jag ett mail på FB av min syster, eller halvsyster! Det märkliga är att jag bara för nån vecka berättade för Mr att jag hade en syster som faktiskt bodde här i "byn". Så vi har mailat lite granna, jag tycker det är as kul! Har väl kanske inte träffat henne sen jag var.. ja kanske 5? Hon är min pappas dotter men dom har ingen kontakt, jag vet faktiskt inte varför det blivit så. Känns lite tråkigt måste jag ju säga, men det kanske finns nån "bra" anledning..

Igår somnade skrutt jätte tidigt, det förklarade väl hennes humör, hon var helt enkelt trött.
Så märker jag att jag får lite abstinens, efter Mr. Så jag skickar ett mess till honom och informerar honom om detta. Då skriver han att han kan komma förbi. Ohhh så glad jag blev! Han är bra rar! Plus att vi pussades på direkten när vi möttes, ute på gården och allt! ;) Sen så hade han dessutom med sig en parfym till, Tommy Hilfiger Dreaming. Luktar riktigt gott! Tack baby! ;) Inte för att han någonsin kommer få läsa detta men ändå ;)

Ohh idag ska jag jobba, börjar kl 12 och slutar kl 18. Detta innebär att jag ska åka buss med Mr. Han brukar få skjuts av en arbetskompis, men då jag slutar samtidigt som honom så brukar han åka buss med mig. Igår berättade han att hans jobbarkompis hade ifrågasatt varför han åkte buss istället för att åka med honom. Jo för att han är snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback