Sötaste söta.. som socker!

Ja helgen var grym, verkligen.
Ganska tidigt i går så kom Mr hit, han var riktigt bakfull.. Men som man bäddar får man ligga!
Jag lagade mat sen blev det fika med kanelbulle, så klart! Var ju kanelbullensdag och allt! Nej jag hittar inte på, det finns en sån dag. Bra dag om du frågar mig. Jag väntar nu bara på "Munkensdag", "Dammsugardagen" och några andra trevliga rackare..
Sen gick vi och la oss.. Och hade barnförbjudna saker för oss, saker som vi är bäst på, och det är inte enbart enligt mig.
Sen låg vi och pratade en massa, vi kom överrens om att det är tråkigt att sova, men man måste ju.
Åh han är för underbar att sova med! Jag kan somna på hans arm, han kan sova tätt tätt ihop, om man vaknar och lägger sig mot honom så vaknar han till och kramar tillbaka. Var läänge sen jag var med om sånt mys. Imorse så vaknade vi typ samtidigt, låg och kramades och myste, sen ringde hans väckarklocka, och han tryckte på snooze! Oj oj trodde jag aldrig skulle hända. Sen så skuttade han iväg till jobbet..
Jag hämtade min lilla skrutt idag, åhh så jag har saknat! Och OJ vad glad hon var! "Min mamma! Min mamma! Miiiin maaammaaaa!" Hon är härlig. Sen åkte vi till Eurostop för att köpa overall till henne, hon tycker ju det är så kul att åka buss. Tycker jag är kanon bra, med tanke på att det lär hon ju få göra med sin gamla mor ett tag framöver..
Shit vad jag skämde bort henne idag.. "Jaha du vill ha en glass? Klart du ska ha en glass!", "Jahaaa du vill åka den där lilla karusellgrejjen? Klart du ska!" Osv osv.. Ha ha nä så farligt var det nog inte, men jag ville att det skulle vara lite speciellt. Köpte den där braiga (läs: billiga) overallen, den var även väldigt fin, blev en mörkgrön.. Nu kommer hon verkligen se ut som en liten pojke, med tanke på att hon har en svart mössa med robotar på, är inte så många "tjej färger" som matchar bra till den gröna färgen..
Jag köpte två tights åt mig, mina börjar bli aningen slitna, testade även ett par byxor på H&M.. Kanske var det värsta jag sett.. Man kan sammanfatta det så här.. Jag gav kameltån ett ansikte.
Sen åkte vi hem, när jag sitter och väntar på att bussen ska åka från stationen hem, så kliver Mr på! Härlig överraskning! Så jag frågade om han skulle äta, hade tänkt att fråga om man fick bjucka på nått. Men han ska ju ha matlåda och sånt där. Sen så undrade han vad jag ville äta, om han kanske skulle ta med sig något. Nu var det ju han som bjöd in sig att äta med mig och skrutt, jag blev glatt överraskad som ni kanske förstår.
Vi käkade, sen efter ett tag så la jag Inez, sen så myste vi lite (en jävla massa mys hela tiden! ;)) Är så härligt att kramas lika mycket med armarna som med hjärtat.
Igår när vi låg i sängen så frågade jag honom vad som hänt, han undrade då med vad, "Ja, allt detta mys, så har du inte vart förut" Han tyckte att det var märkligt men att det kanske var sant. Jag sa då att "Ja du får ju inte bli allt för socker sött sliskig då kanske jag blir avskräckt" då svarar han nått i stil med "Ja, men det är ganska troligt att jag kommer blir det" Naaaww!
Tillbaka till ikväll.. Vid halv tolv gick han hem, himla trist men jag vet ju att det är så det är. Undrar om han skulle sova över här om Inez hade egen säng?
Åh åh åh! Det måste jag ju berätta, idag när jag gjorde mat så gick jag ut i rummet för att se vad de hade för sig, då sitter Mr lite lagom avslapnat i soffan och liggandes, lutad emot honom ligger Inez och ser så där avslappnad ut som bara ett barn kan göra. Tror det syntes ganska väl på mig hur glad jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback