Skitkväll!

Ja jobbade igår, allt gick bra, hade nått att se fram emot också. Mr hade skickat ett mess och skrev att han kanske skulle komma förbi. Att han skrev "kanske" la ju inte jag märke till, försöker ju lära mig att kanske just kan betyda.. kanske. Lika mycket ja som nej, men när jag hör det så hör jag "Ja". Han slutade halv elva, jag började stänga butiken, ingen Mr. När jag hade stängt så började jag räkna kassa osv, ingen Mr. Sen vid 23 ser jag att jag fått ett mess. Han skrev att han fått sällskap på bussen och därför inte kommit förbi. Ehh ok? Här är ju en skillnad mellan tjejer och killar, eller jag kan ju inte tala för alla tjejer men jag vet iaf att många av mina vänner skulle tackat nej till sällskapet för att få träffa sin kille, speciellt då man kanske inte kommer ses så mycket under veckan. Och varför hör inte killar av sig på direkten, så man slipper vänta som ett fån? Nu fick jag ju bara vänta i en halvtimme, men ändå.. 
Om det var tvärtom så skulle jag gått förbi där Mr jobbade och kanske rent av väntat till han slutade, men det är jag. Och jag vet att sånna saker bara är dumt, man får liksom inget för det..
Sen sket sig allt, datorn på jobbet krånglade, sen krånglade skrivaren, det sög verkligen..
Skrev ett mess till Mr när jag var på väg till bussen, skrev nått om att jag aldrig kommer sluta förvånas hur olika killar och tjejer resonerar. Jag skrev så att han skulle fatta att jag inte var arg, fast lite arg var jag ju, nää besviken var jag. Jag fick då ett svar där han skrev att det blev en liten märklig situation (?), han skrev att han var ledsen och ångrade att han inte hälsade på och att han var dum. Jag var inte på det bästa humöret på grund av allt strul så jag valde att inte svara. Men idag så tyckte jag det var inte mer än rätt att jag svarade, förklarade varför jag inte skrivit nått mer igår, och skrev att ja jag tyckte han vart lite dum, men att tjejer och killar är olika.. Fick senare ett mess som inte alls var lika gulligt och urskuldande, jag ville tydligen ha honom hängandes lite längre.. Fy vad hemsk jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback