Så fel så fel..

Jag träffade exet idag, vi skulle till HSB och skriva över kontraktet på honom. Sen så berättade jag att jag skulle på kryssning, och att det var jag och 15 killar. "Ja då lär du ju kunna hitta nån att knulla med" Ehh ok.. låtsades spela lite generad. Så säger han "Ja Nils lär väl följa med" Ehh ok.. igen. Jag frågar varför han nämnde just Nils "Ja av dom killarna här utifrån så borde det vara han som ligger bäst till, ni har ju en del gemensamt och du får nå visst i ögonen när du ser honom"  Ha ha, ja vad säger man? Efter 4 år tillsammans och han känner mig tydligen inte riktigt riktigt, visst Nils är fin och trevlig, men han är ju inte Mr.. När och OM han får reda på mig och Mr så kommer han nog bli en smula förvånad känns det som, men han har ju faktiskt två ggr sagt att han hoppas att jag och Mr ska bli tillsammans. Man ska vara försiktig med vad man önskar för det kan slå in..

Kommentarer
Postat av: Rultan

hahaha! verkar inte som att han "gått vidare" va!? hihi

2009-10-08 @ 22:38:27
Postat av: Bitterfittan herself

Ja du, både ja och nej kanske. Men du vet.. karlar deras stolthet ;)

2009-10-09 @ 00:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback