Nu var det gjort!

Hade ju tänkt att i måndags berätta för exet om mig och Mr men vågade inte.. Pratade lite med Mr om detta, han erbjöd sig att vara med, men det kanske bara skulle kännts som vi försökte provocera honom, så jag tackade nej. Men det var rart av honom att erbjuda sig.
 Igår kväll så kom jag fram till att jag idag skulle ringa. Kanske var efter mitt fisande som jag kom fram till detta, lättare att tänka när man inte har en massa luft i magen, vad vet jag? Så idag när jag gick från skrutts dagis så ringde jag exet, berättade lite hur helgen såg ut och så där. Sen var det bara att ta tjuren vid hornen..
Jag: "Jaa.. så var det en sak som jag hade tänkt berätta för dig i måndags men visste inte hur jag skulle säga. Du kanske haft dina aningar men jag och "Mr" träffas."
Exet: "Njaa jag har väl inte haft mina aningar men jag är ju inte direkt förvånad. Ja men vad kul då, grattis"
(Ehh vad är det med det här grattandet?)
Exet: "Ja som du kanske fått reda på så har jag också träffat nån"
Jag: "Jo jag har förstått det, har bara väntat på att du kanske ska berätta nått"
Exet: "Utan att det ska låta hårt, så tycker jag skrutt är viktigast och har valt att sätta henne i första rum. Så jag har valt att inget säga till dig"
Ehh va?! "har valt att sätta henne i första rum"? Det är inget man väljer det är så det ska vara, självklart! Men skit samma, jag tycker det känns skönt att fått det ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback