Nu jäklar!

Ja nu smäller det! Jag ska färga håret, är på tiden kan jag ju säga. Köpte en färg igår som ser lovande ut, Schwarzkopf Brillance. Ska bli rött, jätte rött. Håll tummarna för mig nu!






Ibland kan jag sakna mitt svarta hår.. är ju inte helt omöjligt att jag går tillbaka till det. Men däremellan blir det kanske nån mörkbrun färg.. Var ju ett jäkla meck att bleka ner det svarta håret kan jag ju säga, fyyy fan. Aldrig mer..
Jag skulle ju helst vilja ha samma färg som hon i H&M reklamen, helst samma hår över huvudtaget, sjuuukt fint!


Nu hittade jag tydligen bara en liten bild, men det är bara gå in på H&M´s hemsida om ni vill se hur det vekligen ser ut!

Pratade med Frida på Msn, hon skulle tatuera sig idag. Jag är så avis! Jag känner att jag vill göra min flamongo nu..

Skickade ett mess till exet och frågade om jag kunde gå förbi hemma hos honom och hämta Inez jacka och fixa lite med hans dator. Har inte fått nå svar så jag tar nog och färgar håret istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback