Nu händer det grejjer, ja jäklar!

Nu, nuuu duu händer det grejjer!
För det första har jag och Mr umgåtts varenda dag hittills denna vecka. Det trodde jag inte då jag har skrutt och han har en förmåga att bli lite nervös.. Har väl svårt att hantera två vackra flickor, en kan vara nog så svårt.
Kan väl börja med att berätta att David kom förbi idag, han var hemma och var "sjuk" och uttråkad så han kom förbi för att dricka kaffe och prata om sina kärleks bekymmer. Var riktigt trevligt! Härligt att folk bara kan komma förbi så där, har sagt det förut och säger det igen, jag ska aaldriig flytta härifrån!
Sen så åkte han hem och jag gick för att hämta skrutt på dagis. Hon blev som vanligt kanon glad och skulle visa mig att hon kunde klättra som spindelmannen. Ehh ok.. det hela gick ut på att hon ställde sig på räcket till en liten byggnad på gården. Hmm asså jag vill inte vara den som är den, men jag har sett allaa spindelmannen filmerna och han är lite mer avancerad än så. Visst hon är bara två..
Sen gick vi hem, jag började förbereda mat, skickade ett mess till Mr, fick ett svar där han typ bjöd in sig själv. Sånt funkar för mig, speciellt när det är en stilig och trevlig karl! Jag berättade att David vart över, och han berättade att han pratat med David och bjudit över honom också, men David ville inte komma för han hade redan vart i området idag. Mr hade frågat vad han gjort här och svaret han fått var att han druckit kaffe, inte sagt ett ljud om att han vart hemma hos mig. Konstigt. Men sen så ringde han och frågade om han kunde komma förbi och om han kunde ta med sig Roberth. Som tur var hann jag och Mr pussas lite innan dom kom, dom var inte här så länge, skönt.. Ville ju pussas!
Igår kom vi fram till att vi ska gå på en dejt, jag frågade om vi inte skulle gå och se filmen "Upp", ja den teckande, älskar tecknade filmer. Iaf verkade han lite anti, menade på att det skulle ju bara vara en massa barn i biografen, ehh nää inte om man går på den engelska.. Så frågade jag om det blev för mycket dejt för honom, men det tyckte han inte. Var mer att det var klart vi skulle gå på dejt, käka Pizza Hut innan, lämna av mig vid min port, puss på kinden, sen gå hem.. Eller slutet på dejten skulle vara valfritt, tihi.
Så idag började han prata om kryssningen, så frågade han om man kanske skulle berätta för folk. Jag spelade dum och undrade vad vi skulle berätta? "Jahaaa om oss?" Jag såg framför mig hur vi samlade ihopp alla 15 deltagarna, ställer oss framför dom och säger nått i stil med "Vi har något på gång" Det var inte riktigt så han hade tänkt sig, konstigt va? Jag föreslog att vi någon gång under kvällen skulle pussas, det tyckte han lät som en bra idé, och inte göra nån stor grejj av det. Japp så så blir det nog! Tjoohoo! Vi ska bli offentliga efter typ flera, fleraa månader av smussel! Nu händer det grejjer vettni!
Det som är lite märkligt är att Heidi sa något om att "Ja men på båten kan ni ju "komma ut""
Ja det var väl det, jag är riktigt glad. Han gör mig glad, vi är så lika men samtidigt så olika, han är så fin, ibland ser det ut som han har hela världens bekymmer på sina axlar och jag vill bara krama bort det. Han är kanske bland det finaste just nu, ja efter skrutt då så klart!

Kommentarer
Postat av: Kim

What!!?? Ja nu jävlar händer det grejjer... va fan..pratar inte vi längre eller?? Shit vad vi måste ta igen det.. men va kul för dig :) Men är du förvånad ändå? Jag menar.. ska ni gå och hålla på så däri all evinerlighet eller.. killen är ju helt nere i dig!!! Ha ha... jag tycker det är så kul. När är kryssningen.. när ni ska komma ut ur garderoben :) Spännande!!!! Puss puss

2009-10-10 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback