Morgon mys

Imorse hade jag en dotter som var på sitt värsta humör.. Hon var helt hemsk.. Var riktigt skönt att lämna henne på dagis kan jag säga, kanske låter hemskt men så är det..
Sen gick jag hem till Mr, fick plinga några ggr på dörren innan han kom och öppnade. Vi låg och mös i hans alldeles sprillans nya soffa, blev lite pill, tihiii. Mr har inte så mycket pengar så han kom på att vi skulle gå med den pant vi hade.. Hmm jag erbjöd honom att låna lite pengar men det var inte aktuellt. Vi köpte lite mat bland annat små laxbullar som i nån pasta sås, riktigt gott fakiskt. Sen så somnade vi i soffan.. Sen gick jag och hämtade Inez, har suttit här och funderat på om jag ska höra av mig. Men jag visste att han ville vara lite själv så jag valde att inte höra av mig. Rätt som det var dök han upp på msn och berättade att han hade försökt ringa, han undrade om vi skulle hänga. Åhh ja men det är ju klart!
Ber om ursäkt för ett sjukt osammanhängande inlägg, men det får ni ta.
Nu ska jag gå ut och möta upp min stiliga karl, tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback