Min lilla tjej

Idag när jag kom från jobbet så klev jag av busshållplatsen efter min, för då kunde jag gå förbi exet arkering och kolla om bilen var hemma. Om den var det så tänkte jag ringa och fråga om jag kunde få träffa Inez en sväng. Bilen stod inte där, det var ju tur at jag gick förbi "slapp" jag ju ringa i onödan, synd att jag inte fick träffa min lilla skrutt.. Pratade med henne häromdagen, höll på att börja gråta, hon lät så stor och pratade så duktigt. Kändes som jag inte träffat henne på flera år.. Saknar henne massor, nästa vecka blir det ordentligt med mys kan jag ju säga!

Jag har nu fått mina pengar från exet, shit känns så jäkla värdelöst att jag ska bli tvungen att leva på dom pengarna. Jag hade ju velat lagt dom på en lägenhet.. men icke.. Fan asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback