Kryssningen

Ja planen var att alla "deltagarna" skulle åka in kl 16. Sen helt plötsligt var det folk som skulle åka in tidigare, redan vid kl 14, för att käka och kanske ta nån öl innan. Av någon anledning så åkte jag och Mr in vid 15, verkligen mellan de två andra "gängen".
Vi möter upp David och kompani på en bar på söder, beger oss under viss stress iväg till båten. Men vi kom som tur fram i tid, vi får våra kort och beger oss ombord på båten. Jag och Mr fick samma hytt, men det finns ju två sovplatser till så vi trodde ju inte att vi skulle få vara själva.. Och det stämde, vi hade ett stycke Börre i våran hytt! Hi hi han är en rolig filur den där Börre, brukar säga att han ser ut som den där katten i Alice i underlandet, ni vet han med det stoooora leendet? Om ni vet vad han heter informera mig gärna om det!
Sen gick vi och käkade, jag ville ju ha buffe men icke.. Men det funkade ju ändå. Jag gick iväg med David och dom andra en sväng. Under tiden så har tydligen Per frågat Mr om det är nått mellan oss. Per och Nisse hade tydligen disskuterat det, jag vet inte exakt vad Mr sa men han sa som det va. Tihiiii! Skulle så gärna velat vara där och hört konversationen..
Sen blev det Tax Free, sen blev det hyttdrickande, desto mer alkohol, desto mindre gjorde vi för att "dölja" det mellan oss, var ju sagt att vi skulle berätta ändå.. Inte för att jag tror att folk blev så chockade, men det känns som en del kanske tror att vi fann varandra på kryssningen..
Jag och Mr hängde mest hela tiden, var riktigt nice! Men jag var samtidigt lite orolig för att han kände sig tvungen att stå vid min sida hela kvällen, så jag sa det till honom att han inte var tvungen, men han ville. Bra svar!
Vi gick och dansade till skit musik också, shit vad kul det var! Är ju några riktigt störda killar det där alltså. Det blev allt från dirty dancing, tango, "tåget" till dance battles, grymt som fan! Mr gick iväg för att pinka, var först när han kom tillbaka som det slog mig att han vart borta ett tag. Jag bad honom att röva bort mig från dansgolvet, man är ju inte 17 längre liksom.. Han berättade att han berättat för Davids bror Håkan om oss, han hade tydligen frågat. Sen av nån anledning gick vi till våran hytt, och av nån anledning som jag tror man kan benämna med "alkohol" så blev det lite disskusioner. Inte saker tagna från luften utan några små saker som jag tänkt på. Det var bara det att det tydligen inte alls var några små saker för Mr, han blev riktigt sårad.. Bland annat så sa jag att det känns som att jag och nu även "folket" är gladare över det vi har än vad han är.. Det var inte så populärt, kan jag ju kanske nu förstå. "Jag har ju för fan suttit och skrytit över dig för Håkan!" Ops.. Klart det är kul att höra, men hur kan det då komma sig att det är Håkan som får höra det och inte jag? Mr är verkligen jätte dålig på sånt där.. Han har jätte svårt att säga saker som jag tycker är "små" t ex "Jag tycker om dig". Han får det att låta så krystat och ansträngt, och ja visst alla är vi olika, och jag är väl kanske inte direkt van vid att sånt ska vara så svårt.. Och jag får väl helt enkelt ha överseende med det och hoppas på att han kanske blir bättre på sånt, jag är tjej, jag behöver faktiskt höra sånt.
Det hela slutade med lite försoningssex, som så klart fick sig ett litet avbrott då Börre skulle in i hytten. Han beslutade sig att gå därifrån efter ett tag. Mr såg sen att han hade skickat ett argt mess, pinsamt! Jag tycker ju själv att sånt där verkliiigen inte är ok. Mr brydde sig dock inte lika mycket, skönt att det är åt det hållet för engångs skull. Tror vi gick och la oss vid fem någon gång. Jag och Mr delade på en sån där liten hytt säng.. Fanns ju tre andra sängar med då hade man ju inte fått sova tillsammans.
Dagen efter när vi kom uåpp till frukosten så tyckte jag att både Nils och Börre blängde.. tyckte det kändes skit verkligen.. Som tur var så kom söt Per och sa att vi skulle sitta vid dom, så kändes det lite lugnare..
Ja kan ju säga som så.. Det var ju som sagt jag och enbart killar jag åkte med, Daniel som fyllt år och var anledningen till att vi skulle åka hade tappat ett bord på sin fot kvällen innan så han stannade hemma.. Men folk tog hans plats och de platser som var över, men det var fortfarande bara killar. Vet ni hur illa killar tydligen kan lukta? En hytt med typ tio killar luktar död.. Plus att det är en massa skit prat, nej inte "skit snack" utan prat om att bajsa.. Helt sjukt. Jag som gick omkring med sjukt uppsvälld mage under hela kryssningen hade inte velat nå annat än att tömma.. tarmen.. Men icke! Men däremot dom där andra jävlarna, gjorde ju inget annat! Fusk. Sitter nu här, fortfarande förstoppad. Hinkar i mig kaffe för att få fart på det men inget händer.. Ja ja nog om mina tarmar och dess innehåll..
Det var iaf en nice kryssning! Och Mr var så himla fin! Shit..
När vi kom hem så hängde vi här, käkade la oss och kollade på tv, båda somnade och vaknade vid tjugo i ett. Sen var vi vaken ett tag ;) Sen gick vi och la oss igen, stackars Mr skulle ju jobba idag.
Idag kommer skrutt! Som jag har längtat! Har märkt att det blir värst när helgen börjar närma sig, då är man ju liksom sååå nära men ändå inte på nå sätt. Jag har köp lite grejjer som hon ska få idag, bland annat ett frukost "set" i form av en plast tallrik och ett plastglas, båda är orange med vita prickar, lite retro och ack så fina. Sen så köpte jag en PEZ med Hello Kitty på. Av två anledningar, jag fick aldrig nån sån när jag var liten och jag ville verkliiigen ha en sån, sen så gillar skrutt "katten". Skrutts ord är mammas lag, ibland ;) Ska hämta henne om nån timme, så jag ska se till att få undan disken nu så jag slipper stå med det när hon kommer.
Ja just det.. Nu vet ju dom flesta om mig och Mr, till och med skrutt vet ju om oss. Den enda som inte vet nått är mitt ex, hur faan ska man berätta en sån sak? Har ju inte gått så där jätte lång tid sen vi gjorde slut, sen så känner han ju Mr. Ge mig tips på hur man kan/ska berätta!! Han kommer hit idag för att hämta sina cigg, tänkte om man kanske ska berätta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback