Jag undrar..

Jag fick ett sms, antagligen av Mr. Men fetersom jag hade för många sms i inkorgen så kom inte messet fram. Så jag började rensa, och dessutom läsa gamla medelanden från Mr.. Jag vet inte.. Jag blev lite, nej jag tar tillbaka det där. Jag blev väldigt fundersam.. Den 4:e augusti hade vi en sms konversation, där han menar att det blir jobbigt att göra saker utan att tänka sig för, menar på att han haft för lite tid för sig själv, han känner sig inträngd, han skrev att det kändes som han hade flickvän fast han inte hade det. Jag ifrågasatte om det skulle vara så hemskt, på det svarade han :"Inte hemskt, men inget jag vill"
Vad har hänt sedan dess? Vad fick honom att ändra sig? Jag borde väl vara hur glad som helst över att situationen är som den är och det är jag! Jag är ju nästintill lycklig! Men jag undrar ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback