Hur gör man?

Har ju lagt upp bilder på exet på FB, nu undrar jag.. Visst ska man väl ta bort dom? Eller? Känns ju kanske inte rätt mot vissa (det vill säga Mr) att jag har bilder på mitt ex där. Jag skulle ju vara måttligt glad om han hade bilder på sitt ex..

För övrigt kommer exet hit idag, ska hämta sina cigg och lämna skrutts mössa.. Kanske ska ta och berätta om mig och Mr? Ahh blir lite jobbigt känns det som. Fast å andra sidan så har han ju hoppats att jag och Mr ska bli tillsammans, det har han ju sagt två ggr.. Får skylla sig själv ;)

Lite updatering då.. Kollade på FB.. Hade tydligen redan tagit bort bilderna på exet, var det "problemet" ur världen..
Angående om att prata med exet så fegade jag ur.. Så feg, såå feg. Jag är fan 27 år men vissa saker tycker jag är så jobbigt. Oerhört dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback