Fyllekaja!

Hi hi igår fick jag besök av en liten fyllekaja. Shit vad full han var, och så söt!
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade läst gamla sms som jag blev lite fundersam över. Han berättade att han också suttit och läst sina gamla sms. Han förstod att jag var fundersam, sen så förklarade han hur det gått till. Anledningen till att han var så "anti" var för att jag var hans vän ex, en person som han själv kände att han var så oerhört olik. Han funderade till och med vad jag sett i honom, och antagligen då vad jag kunde se i honom (Mr alltså) just för att dom var så olika. Sen att jag dessutom valt att skaffa barn med denna karl.. Detta kan jag ju iofs förstå.. Sen så berättade han hur det gått till när helomvändningen kom.. Hi hi han var så söt när han försökte förklara hur det gått till, full som en kastrull och använder ord som "uppenbarelse" och meningar som "ta vad livet har att ebrjuda", det sista lät väl inte såå himla possitivt. Lät lite som "Jaha om det är detta som erbjuds då får jag väl ta det" Men allt han sa var så fint..
Sen så berättade jag att jag badat, så vi kom fram till att vi skulle bada. Vi var båda frusna efter att ha stått ute ett bra tag och pratat. Vi gick upp tappade upp ett bad.. Ahh utan att bli för detaljerat så kan jag säga att det aldrig vart ett sånt nöje att bada! Han gjorde saker som han inte gör så ofta, tyvärr! Men han sa att han gääärna gjorde det oftare. Ha ha ha oj oj lille pöjk det där kommer du få äta upp! Grannarna när ju säkert vara jätte glada när vi halv sex på morgonen hade badat klart..
Idag så ringde Anna, Eriks Anna, är några Annor i min vänkskaps krets.. 3-4 st iaf..
Ja vi pratade lite granna, så frågade hon säkert två gånger i olika meningsuppbyggnader om det hänt nå kul på sista tiden. Så jag berättade om mig och Mr. Hon blev inte direkt överraskad, är det väl ingen som blir. Iaf så började hon prata om vilken otur Mr har haft med tjejer. Ja det är ju nått jag inte kan förstå.. Han är ju bland det finaste och raraste du kan tänka dig, men ändå så är det tjejer som inte fattat det. Thank God! Iaf så började hon prata om sin kompis Anja, då har tydligen Mr och Anja haft nått ihopp! Men att Anja till slut dragit sig ur.. Hmm ok.. Kändes si så där att höra. Är inte så jätte kul eller lätt att ha vänner som känner den som man är tillsammans med för dom vet en massa saker, saker som jag i detta fall kanske inte vill höra.. Jag har aldrig tidigare blivit tillsammans med nån som mina vänner känner. Så detta är en ny erfarenhet, och inget som jag är ett så stort fan av. Visst Mr har det kanske "värre" men detta är lite illa för mig. Jag har dessutom träffat denna Anja.. Inte så länge dock men bytt några ord med henne och så dära.. Stack till lite i hjärtat av avundsjuka när det slog mig att dom skulle passa bra ihop, iaf stil mässigt. Mr är lite av en "geek lover" och hon ser verkligen as geekig ut, ni vet stora brillor, tunnt rakt hår, och lite så där märkliga kläder. Allt detta antagligen jäääkligt utstuderat för att ge det där riktiga geek intrycket. Jag är ingen geek, inga förkorta byxor, inga glasögon, inget stripit hår, inte så där trendigt geekig. Fan. Men å andra sidan tänker jag ju inte byta stil heller. Mr får ta mig för den jag är helt enkelt.. Men det känns ändå, mitt ego vill att jag ska vara den första och ända för honom på alla de sätt, tyvärr så är vi i den åldern då det inte är möjligt. Fan vad jag skulle vilja vara 14 igen!


Napoleon Dynamite, nördarnas nörd! Grymt rolig rulle, hett tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback