Fredag

Hmm jahaa, så vad händer idag då?
Jag är ganska dålig på att skriva när Mr är ledig, kanske inte är så jätte konstigt. Varför sitta framför datorn när man kan hänga med honom? Jag har även kommit på att nu för tiden så finns det inte så mycket "spännande" att skriva, för allt är bra. Visst är det väl märkligt?
Jag blev iaf sotis igår. Mr berättade om nå gammalt pök, och jag blev sotis. Jag sa det att "Jag har en känsla, och jag tycker INTE om den" sen var det tyst ett bra tag.. Sedan var jag tvungen att förklara mig. Han tyckte det var sött, ja kan jag kanske förstå till viss del.. Sen så sa han att han hade ju blivit sur när jag berättade att Danne tagit mig på brösten. Och sa att det kanske fanns en anledning till att han inte ringt och grattat Danne, oj oj.. Jag kände mig lite.. glad/nöjd/stolt/? över det hela. Samtidigt som jag inte vill komma mellan vänner så där.. Men jag måste säga att det kändes skönt att bli sotis, men det kändes ovant.. Kan ju inte minnas senast jag blev sotis. Sa det till Mr "Ja men det är ju skönt, tecken på att man inte är helt död inombords.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback