Fis-Fia

Igår så kom Mr hit, MIN Mr! he he
Iaf vi tittade på tv och snackade, ja du vet. Under hela kvällen hade jag kännt mig lite gasig, men som den tjej jag är så vågar jag ju inte lätta på trycket.. Jag är så där att i början av ett förhållande håller jag allt sånt inne, pruttar och likväl skit.. Detta resulterar ju i sjuk magknip då och då. Så jäkla (o)nödigt..
Iaf så efter ett tag så känner jag att jag börjar bli trött, men jag säger inget. Om jag sagt nått så hade jag ju kunnat sova och dessutom passa på att lätta på trycket. Nä istället så lägger jag mig till rätta i soffan med mina ben över Mr`s knä. Och somnar! Och när jag vaknar är jag inte pruttnödig längre! Ahhh! Jag har ju antagligen legat och tok fist karln på benet! Stackarn! Får väl se om han hör av sig idag eller om han är för traumatiserad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback