Ensam igen och spökena kommer tillbaka

Igår efter jobbet gick jag och mötte upp Mr, sötaste söt. Vi hade kommit överens om att han skulle hålla sig vaken och att han skulle följa med mig hem så vi fick sova ihop, något som vi båda har saknat. Vi kom hem hit och pratade lite granna, och av nån anledning kom vi in på vad Anna hade sagt, det där om Anja. Det var tydligen inte som Anna fått det att låta, enligt Mr så var det en sommarflirt. Jaaa för sommarflirt är ju ett ord man vill höra, informerade honom om att han inte gjorde situationen bättre. Ja jag är sotis, men jag vet samtidigt hur fånig jag är så jag kunde skratta åt det.
Annat är det idag.. Det är som att så fort jag blir ensam, så börjar jag tänka i sneda banor, varför inte bara vara glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback