Allvarligt!

Man kanske inte ska svartmåla vissa saker här, men nu skiter jag i det. Vaaad du än gör så köp inte mobil hos Phone House i Väsby centrum. Jag pajjade min telefon för bra länge sen, lämnade in den, dom skulle ge mig ett kostnads förslag efter två veckor, blev över tre veckor innan det kom. Sen när man skulle bekräfta att man ville laga den så fick man inte tag på dom, sen när man väl fick det så hände det inte så mycket mer. Jo jag fick ett sms om att min mobil skulle vara klar, åkte dit för att hämta den. Då får jag reda på att dom skickat tillbaka den utan att laga den, på grund av att jag inte accepterat kostnadsförslaget.. Ehh va? Så den fick skickas in igen, dom tippade på att det skulle ta en vecka. Jag ringde nu efter säkert tre veckor, och han som svarade visste inte alls vad som händer.. Fint. Han sa att han skulle ringa verkstaden och puscha på lite, mm gört.. Får väl se vad som händer. Vore ju fan lättare för dom att ge mig en ny telefon för fan! Nötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback