Var det dumt eller bra?

Ja jag bröt ihop en smula när Mr bara loggade ut från msn utan att säga "hej då" tycker jag är det minsta han kan göra, sånt är viktigt. Iaf för mig..
Så jag beslöt mig för att höra av mig.. Satt å funderade på om jag skulle skriva ett mail eller ett mess, om jag skrev ett mail så vet man ju inte när han läser det. Jag vill ju att han skulle läsa det på direkten, så då hade jag ju fått skicka ett mess "You got mail" så då tänkte jag att det är lika bra att skicka ett mess på direkten. Skrev så här:
"Oj vad du gör det lätt för mig att bli irriterad på dig. Hade inte tänkt säga nått eftersom du är där du är.. Men tydligen kunde jag inte hålla käften. Jag tycker du har vart ganska dålig på att höra av dig. Visst jag kräver inte att du ska ringa 10 ggr per dag, och jag vet att du hänger med dina vänner, men ändå.. Var det.. Förlåt"

Så här i efterhand så ångrar jag lite att jag skrev messet, för det är nästan två timmar sen jag skickade det och jag har inte hört ett skit.. Pratade med Frida nyss och förklarade hur jag kände, och hon tyckte inte att jag skulle ångra att jag skickade messet "Du måste ju få säga hur du känner!" Det har hon ju rätt i..
Ja ja jag får väl helt enkelt vänta och se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback