Vad är skillnaden?

Innan vi var tillsammans så var vi ju praktiskttaget tillsammans, allt var frid och fröjd. Men det känns som att så fort vi kom fram till att vi var tillsammans "på riktigt" så dök problemen up. Inga stora grejor, men fortfarande saker som inte fanns där innan. Vad är skillnaden? Varför kunde det inte fortsatt som innan eller var det dags att nått liksom dök upp?
Ja det är som sagt inga stora saker, bara små skit saker som dessutom rett ut sig men ändå känns så onödigt..

Idag kom världens finaste lilla rödhåriga tjej hit. Hon har vart jätte go och rar men något trött. Hon blev lika glad över att hon skulle få lägga sig som tidigare idag när hon fick glass. Kan ju fråga sig om det är nå fel på flickebarnet..

Usch jag har kanon trist, kl är snart nio och Mr håller på att käka. Tror inte han kommer komma hit idag.. Ingen tycker det är tråkigare än jag..

Käraste raraste Kim fyller snart år, klurade på födelsedags present. Har nog kommit på nått nu, men vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill inte ha ngn present. MEN jag vill ha en ute kväll med dig... VAMPIRE HERE WE COME!!!!

2009-11-05 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback