Upp upp och iväg!

Ett litet inlägg innan jag går till bussen hinner jag med!
Jag är så sjukt nervös, har inte kunnat äta på hela dagen, har sprungit sjuttielva gånger på toa fast jag inte behövt. Mitt uppe i allt kom jag på att jag måste höra av mig till Arbetsförmedlingen för en sån lägesrapport och matchning, sagt och gjort. Fick prata med en skit trevlig karl, som tyckte jag hade stenkoll på läget och gick helt rätt tillväga. Det kändes ju kanon att höra, men då kan man ju undra hur folk brukar bete sig? Ja ja kändes bra att få lite cred!
Nej nu ska nog mamma bege sig till Arlandaaa! Ska försöka växla lite pengar och så ska jag hitta nån form av lås till min väska. Visst jag har inte ett skit av värde i den men ändå..

Puss och kram på er så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar att ha dej i örat om dagarna...koooooom heeeeem nuuu=) Hehehehehe

2009-11-28 @ 10:56:47
URL: http://annatornhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback