Soooov!

Fan jag somnade vid sju idag, vaknade senare av att min dotter tyckte jag var tråkig så gick hon och la sig i sin egna säng. Hon är duktig hon!
Jag är sjuk trött iaf, varför jag inte gått och lagt mig vet jag inte, eller jo det vet jag.. Jag hoppas på att Mr ska dyka upp på msn..

Skickade ett mess till Mr där jag gav honom två alternativ, antingen kommer han hem eller så ser han till att det blir måndags snabbt. Inget svar.. Kanske inte har mobilen på.

Imorgon ska jag åka in till stan och träffa A-M, kan ju inte kalla henne "svägerskan" då hon inte är just det, svägerska, iaf inte till mig.. Ja ja vi ska ses i stan vid Åhléns kl 16.

På torsdag ska jag jobba 12-17.

På fredag ska jag med mina päron till en julmarknad här borta i Steninge, sen ska Inez få åka med mormor och morfar hem för mamma ska ut med Kimpan! Vamire here we come! Äntligen!

Ja denna vecka kommer kanske gå ganska snabbt ändå.. Längtar till måndag då jag får träffa min babe! Han har sagt att han ska komma och möta mig på flygplatsen, jag kommer säkert börja gråta.. Är ju så blödig. Som min syster sa "Åh ett riktigt filmåterseende!" Ja jag är glad bara han kommer och möter mig..

Nej nu ska jag nog förbereda morgondagens kläder åt mig och skrutt, allt går ju så mycket snabbare på morgonen om man har plockat fram sånt. Spar säkert in 5 min på klädvelande..

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback