Smul och mamman i storstaden

Idag så åkte jag och smulan in till stan för att träffa ex svägerskan A-M. Var bra länge sen vi sågs, hon pluggar så det är ibland svårt att få ihop saker och ting. Nästa vecka åker ju jag till Spanien och den 28:e tror jag det var så drar A-M till Utah och kommer vara borta ett tag, så vi såg till att hinna ses innan vi båda drar.
Var trevligt men det kändes som om jag inte riktigt kunde prata om allt, typ Mr.. Mr är ju hennes vän också plus att hennes bror är ju trots allt mitt ex. Hon menade på att hon inte tyckte det var nå konstigt och att det inte var nå problem om jag pratade om honom, men jag tror henne inte riktigt..
Det var iaf trevligt, det som var mindre trevligt var humöret på min dotter.. Visst hon var trött men då kan hon väl bara somna? Eller? Nej hon somnade på bussen hem, så dags då..

Sitter och slö kollar på Stockholm-Arlanda, snart så står man där och kränger korv, imorgon för att vara exakt. Funderar på att åka in lite tidigare och passa på att gå förbi X-change och fråga dom om de tycker att jag ska växla lite pengar.. Och om de tycker det så växlar jag ju så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback