"Ska bara.."

Som Alfons sa, jag har sagt hela morgonen att jag ska börja skriva mitt CV, men hela tiden har det kommit saker emellan. Jag har ju även låtit sakerna kommit emellan iofs.. Första så ringde Heidi, klart man ställer upp för en vän i nöd, så jag pratade med henne. Under tiden ringde Anna, misstänkte att hon ville prata om imorgon, hon har ringt förut men jag har vart jätte dålig på att höra av mig tillbaka, förlåt.. Men nu så ringde jag henne iaf så vi pratade lite granna om hur vi ska styra upp morgondagen, ska bli trevligt att träffa henne, lär ju hinnas med lite skitsnack får jag hoppas!
Efter att jag pratat med henne kollade jag upp hur bussarna och tågen går imorgon, kollade även upp den där hjälp sidan för att skriva ett CV. Men rätt som det är så kom jag på att jag var tvungen att lyssna på lite musik, har ju fått en spellista av Mr. Sagt och gjort! Efter att jag lyssnat på några låtar så kände jag att jag var tvungen att skriva här, är ju nämligen med en del fina låtar med fin, fina textrader. Önskar att det finns lite tanke bakom låtvalen, eller det är klart det gör, men lite lovee bakom, you know.. Måste nog fråga ;)

"and i feel the light in the night and in the day
and i feel the light when the sky's just mild and grey
and i feel the light when you tell me it's okay ..
cos you're so great and i love you"
Blur - You´re so great


"Why'd you think I let you get away
with all the things you say to me?

Could it be
I like you?
It's so shameful of me
I like you"
Morrissey - I Like you


"Follow me now and you will not regret
Living the life you led before we met
You are the first to have this love of mine
Forever with me 'til the end of time"
Black Sabbath - N.I.B.


Några av de låtar som är med på spellistan, är kanske inte jätte konstigt att jag hoppas på att det ska finnas lite love thoughts!

Nuu ska jag skriva CV!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback