Shopping!

Jag var på Ikea idag, me like Ikea. Alot. Köpte två kuddar, en som ska hem till babe och en som jag själv behåller. Sen köpte jag även en blomma åt honom, det ni! Sen så köpte jag lite grejjor till mig själv, köpte ett tårt dekorations set, med spritsar och allt möjligt kul. Köpte även galgar till mina klänningar, de har liksom häng tre-fyra st på varje. Så jag fixade det nu här på kvälls kvisten, passade även på att räkna dom.. Är 21 st! Tjugoen jekla klänningar! Girlie girl..
Vad köpte jag mer på Ikea? Hmm inget mer tror jag..
Sen åkte vi till Rusta, köpte jag vantar åt skrutt, en rosa ljusslinga, schampoo och balsam, och man kan ju inte åka till Rusta utan att köpa Tupla! Mm bland den godaste chokladen du kan hitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback