Onsdagsbak!

Nej inget speciellt med min bak.. samma gamla saggiga röv.
Men idag står det lussekatts bak på schemat! Men nu så dök babe (aka Mr) upp på msn så jag skjuter nog på bakandet en stund, måste dessutom gå och låna elvispen av exet, den har degkrokar och grejjer..

Ihh vet ni vad jag gjorde igår? Jag beställde grejjer på H&M.. jag som har så mycket pengar.. får väl försöka trösta mig med att det var på rea.. så det blev en slipover, nån form av blus och ett par ballerina skor. Har ingen aning om jag kommer få på mig dom men jag hoppas.. Då slipper jag ha klackar å mig på ny år. Vet jag en som blir glad iaf..

Hmm sitter som sagt och pratar med Mr på msn, han är ju inte så lätt pratad där i vanliga fall. Då tycker man ju kanske att det ska vara lite annorlunda då vi inte sett på fleeeraa dagar och inte pratat alls. Men icke.. känner en liiten irritation smyga sig på mig.. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback