Nu så!

Japp nu ska jag ta mig tid att skriva lite, har gjort en del nytta denna vecka också!
Bland annat så var jag in till Uppsala, var på ett möte/intervju för SSP på Arlanda, så håll tummarna så kanske jag får ett jobb. Fast det bästa med besöket var ju att Anna var med, var verkligen as länge sen vi sågs. Men det får det bli ändring på tycker jag! Hon var också med på SSP mötet så ni får hålla era tummar lika mycket för henne!
Vi pratade lite om att kanske gå ut någongång framöver, får se om man lyckas få ihopp nått, vore as kuul!
Men om jag har riktigt tur så kanske jag får träffa henne redan idag! Tjohooo!

Annars är allt prima! Jag och Mr sa "puss" till varandra här om dagen, var faktiskt han som sa puss först! Det du! Sen har vi kommit fram till att vi ska vara lediga den 31 dec och 1 januari så man kan hitta på nå nyårsfirande tillsammans.
Hade tänkt att gå hem till exet och fixa min internetbank, då får jag reda på att datorn är trasig. Mindre bra.. Får väl helt enkelt söka upp en bank..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback