Min babe är finast!

Jag tar tillbaka aaallt vrångt jag sagt om Mr. Han är det finaste i mitt liv, eller nä.. tätt efter skrutt är han iaf! Jag är så glad att jag har honom och att han står ut med mig och mina "ideér". Raraste finaste lilla babe. Så jag älskar honom. Jag ska verkligen göra allt i min makt för att få ha honom kvar hos mig.
Som ni kanske förstår har vi pratat och löst allt. Eller det var ju inte så mycket att lösa, mer att lätta sina hjärtan, ta in och förstå. Det är fint att det ibland kan vara så enkelt. Får mitt hjärta att slå dubbelslag av glädje!

Fick för ett tag sedan ett mess av honom där det stod:
"He he en kings of leon låt följd av en the killers låt här på stället.. Hjälper inte direkt i saknandet av dig. :) Puss babe!"

Såå himla fin, just sånna där "små" saker är bland det ljuvligaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback