Måndag.. igen!

Idag hade jag tänkt att dammsuga, jag har inte ens rööört den där förbaskade dammsugarn. Jag fick sy dille istället! Sytt som.. ja fan rent ut sagt! Fixade till en gammal lamskärm, den blev rosa med rosa bollfrans, as fin blev den! Sen har jag sytt två förvaringspåsar, en i vaxduk och en i ett gammalt gardintyg, även den fick bollfrans, sen så sydde jag även en klänning åt skrutt! Produktiv tjej alltså!

Jag var ju på Ikea igår, var ju tänkt att jag skulle köpa en säng åt skrutt, så blev det ju inte då mor och far har för liten bil.. Idag så ringde mor och sa att hon kanske kunde låna ett släp på jobbet, så kunde hon och far köpa den på fredag och sen köra hit den. Snällt!! Åhh vore ju sååå nice! Tack mor!

Hoppas allt går vägen med tanke på att det är fredag den 13:e..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback