Lite psykbryt

Min chef ringde och erbjöd mig några arbetspass i december, det dumma är att alla tiderna var de veckor jag kommer ha Inez, slutade med att jag fick jobba typ 4 pass i december månad, tjohoo. Sen märkte jag att jag inte alls skulle ha skrutt på julafton! Jag ringde Johan och frågade om ett pass som jag inte var säker på om jag kunde ta. Så frågade han mig om jag fått många pass, när jag svarade så bröt jag ihop.. Fan känns verkligen så jäkla surt att jag inte kan jobba så mycket jag vill.. Inge jobb, inga pengar, inga pengar inge bostad.. Så jag grät en skvätt, exet var snäll och undrade om jag ville ha Inez på julafton så kunde han ta henne på ny år, det uppskattades enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback