Jag är en tjockis

Japp, jag är en tjockis, iaf om man ska tro H&M. Är inget dom har sagt, men det behövs inte..
Ni vet de där fin fina klänningarna jag la upp bilder på för ett tag sedan? Hmm den enda som jag fick på mig och fortfarande kunde andas i var den svarta med dragkedja. Ja ja ok tänkte jag den var ju billig också (99:-) så why not? Hmm skulle jag beställa den, då finns den inte längre! Däremot har dom sänkt den blåa jag HELST ville ha till 99:- typiskt..
Så det blir nog en klänning jag har, en leopard historia från Lindex. Har bara använt den en gång, så det får funka.. Sen vet man ju inte ens vad som händr på nyår, om det inte blir fest så har iaf jag och Mr egna planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback