Han är en röv och jag är en tönt

Ja jag skickade ju messet och hörde inte ett ljud ifrån honom, rätt som det var så blev han online på msn, han hälsade och pratade och allt var frid och fröjd. Misstänkte att han inte läst smset. Så jag frågade.. mycket riktig, an fick hans mobil hade legat på laddning så han hade inte läst messet, bad honom att inte göra det men det gjorde han ju ändå, hade ju jag också gjort.
Han bad om ursäkt, och han menade på att han kunde ju vart lite bättre på att höra av sig, no shit?
Sen så berättade han att han och Nils hade vart i parken där Lucifer statyn finns, fint.. det enda som jag velat göra där. Kändes så där, lite känslan att jaha nu ska dom bli tvungna att gå dit med mig bara för att vara snäll. Mr blev lite upprörd och menade på att han hade tänkt att vi skulle gå dit ändå, och att han gärna gick dit med mig. Fan.. och så börja jag känna mig dum.. Känns som jag allt för ofta är en börda för folk, och att jag måste ursäkta mig jämt och ständigt. Mr bad om ursäkt om han fick mig att känna mig som en börda och att det verkligen inte var så, men det är ju inte bara han. Och då känns det som att detta måste ju bottna i något, eller?
Sen så var vi ganska rara motvarandra, tills han säger att Nils måste låna datorn för att boka hotellet, ehh what? "jo han ska bo med oss.." Ehh ok.. när hände detta? Senast jag hörde något så skulle han bo kvar där dom bor nu. Men nått har ju tydligen hänt.. Om Mr kommer tillbaka online så ska jag fråga vad som hänt..
Ok, aldrig mer att jag åker någonstans i denna konstellation igen.. Jag tycker inte illa om Nils absolut inte! Men jag tror nog att jag nånstans i mitt naiva sinne fått för mig att det skulle bli Me and Mr semester.. Jag menar Nils har ju Thomas.. Hmm fan, jag är så korkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback