Fredag å fest!

I fredags så kom Anna och Danne hit, vi bestämde för ett tag sedan att vi skulle gå ut. Då jag inte har världens bästa ekonomi så blev det utgång i Märsta (Anna, vi får ta Sthlm en annan gång!) Det var inte heeelt bestämt att Mr skulle följa med, men jag lyckades muta hit honom med fördig matlåda och öl ;) Kan väl säga att jag vet hur en slipsten ska dras iaf när det gäller min karl!
Tidigare på dagen hade jag häng lite granna med David, han var och klippte sig, så var vi på systemet och Willys. David är rolig han, inte riktigt riktig.. Vi pratade om att vi kanske kunde komma förbi honom på kvällen och det tyckte han lät som en bra idé.
Iaf.. Anna och Danne kom hit, vi drack lite, iaf jag och Anna. Sen senare kom Mr och så drack vi lite till. Mr tog det ganska lugnt för han skulle ut dagen efter så han visste inte hur långvarig han skulle bli. Sen åkte vi hem till David, var bara han och Sandra där. Så vi drack lite till, riktigt trevligt! Tror att Anna´s Danne fann en själsfrände i David, sånt tycker jag är roligt.
Sen kom Robert och Magnus förbi, men då hade vi bestämt oss för att dra vidare så det var ju inte så länge man hann prata med dom. Men men dom träffar man ju hela tiden ;)
Sen gick vi till Garaget.. sen gick vi in till KC, hade väl kanske inte så där jätte höga förväntningar på det stället men shit vad kul jag hade! Tror att Anna hade kul också, dansa som tokar gjorde vi medans killarna satt och snackade. Men på slutet så fick jag faktiskt upp Mr på dansgolvet, eller var väl så att rätt som det var så stod han där. Så jag fick dansa med min love. Han hävdar ju att han inte är dansant av sig men varenda gång vi har vart på ett mer dansställe så har han dansat!
Var riktigt trevligt! KC är fan helt ok bara man har rätt människor med sig helt enkelt!
Det som var attans trevligt var också att Mr stannade hela kvällen! Anna och Danne sov hos mig och jag sov hos Mr. Han skulle upp och jobba dagen efter men jag fick ligga kvar ocj sova. Hade dåligt samvete för att jag tjatat på honom att följa med ut så jag skrev ett mess och bad om ursäkt. Men det var inga problem, han var glad att han följt med. Skönt!
Fick ett mess av Anna som informerade om att de vaknat, så jag gick över. Hi hi dom var väl inte allt för pigga, Anna var nog "värst", då hon tjatade om att hon ville ha fett gick vi iväg för att käka pizza och få lite cola i oss.. Det är ju guld värt när man är bakis!
Sen gick vi hem hit och slappade lite, sen åkte Anna och Danne och jag gick och la mig några timmar då jag skulle jobba på kvällen..
Sov ungefär två timmar sen såg jag att jag fått mess av Mr där han skrev att han skulle kompa och sluta vid 16 och undrade om jag ville ta en fika med honom innan jag började jobba kl 18. Det är klart!
Så vi möttes upp så tog vi en fika i Sky City, åhh det var så mysigt! Alldeles mörkt och stilla, och där satt man med babe..
Sen var det bara att bege sig till jobbet, medans Mr skulle på en födelsedags fest för sin jobbarpolare..
Men jag åkte så klart hem till honom efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback