Fan fan fan..

Nej har inget med låten at göra, men den är fiiin. När jag såg Thåström framföra denna i somras på Peace & Love så grät jag en skvätt..

Iaf.. jag är arg, jag är riktigt jävla skitförbannad. Jag vill inte alls åka till Spanien! Sånt oerhört ointresse från Mr så det är ju helt otroligt. Sitter och pratar med honom på msn och det är bara en massa blajj känns det som.. Kände att jag blev kortare och kortare i mina svar, men jag pallar inte. Säg nå vettigt annars var tyst..
Nu vill han att jag ska vara glad, ja det är ju troligt. Han förstår inte ens att det är han som gör mig arg, jag har vart så nära några ggr att bara ta upp att jag tycker han kunnat höra av sig och bla bla, men det är ju så sjuukt svårt at ha sånna samtal på msn, det går ju liksom inte.. Bara att reda ut saker öga mot öga kan ju ta sitt lilla tag och vara svårt nog det..
Han ska nu spela NHL med sin vän men han kommer tydligen fortsätta vara kvar på online, ok, vilken tur.. Fan fan fan, samtidigt som jag vill prata med honom vill jag bara informera honom om vilken röv jag tycker han har vart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback