Ditt jävla pucko!

Jag har vart rosenrasande idag, så där så jag trodde att jag skulle kunan döda!
Skulle skriva till exet på fejjan och berätta att jag kommit hem väl och hade haft det trevligt. Då ser jag att hans komis fru har skrivit följande i hans logg:
"Dottern din under hela sista timmen på kyrkklassen idag "jag dricker öl, dockan dricker öl, jag tycker om öl, det är gott" hahahaha"
Ja det lägger jag ingen större vikt vid liksom, men sen har han svarat på detta och skrev då:
"roligt... hennes morfar o mamma (plus hennes nya killea) har gott inflytande på henne.
Visst, jag är ingen nyckterist men jag dricker inte framför henne..."
Ehh what?
Plus att nån mormon kärring hade kommenterat det exet skrev genom att skriva:
"bra Johan! det är läskigt att vissa gör det...sorgligt"
Ehh what?!
Jag ska berätta vad som är läskigt! Folk som inte kan ta hand om sig själva och sitt hem fast man är över 30, folk som försöker vara bättre än andra men är samma skrot och korn, folk som sätter sig i en kyrka och verkligen tror på Gud, DET är läskigt! Kan rabbla upp lite mer men tycker det där täckte ganska bra.
Jag blev iaf rasaaande! Var på väg att skriva en kommentar till inläggen, men kom på att jag ringer istället. jag ringde, han svarade sen skrek jag och svor som en tok. Han undrade vad det var, jag försökte samla mig och berättade, då försökte han försvara det hela med att han inte trodde att jag skulle se det utan att det skulle bli enbart till henne. Ok.. för det gör det bättre då eller? Pucko.. Sen som vanligt så intog han försvarsställning och började skrika.. Vad fan har han att skrika åt? Efter ett tag så insåg han väl sitt fel och bad om ursäkt, slog honom om det skulle vart tvärtom hur det skulle få honom att må och reagera, han blev lite uppriven och bad om ursäkt och började gråta. Kan han gott ha kände jag. Han frågade om han kunde gott göra mig på nå sätt, ehh nä, gjort är ju gjort liksom.. Sen såg jag att han skrivit som "status" på fejjan: "Ibland är man bara för klantig och skriver saker man inte riktigt menar här på Fejjan, som så klart syns av alla. Förlåt ni som blev berörda."
Hmm? Hur ska det där hjälpa min pappa? Kändes nästan värst att han hoppade på Mr och min pappa, jag kan "ta" att han beter sig som ett svin, jag är van..
Jag berättade för Mr, han bara garvade åt exet, och menade på att han kan ju kanske börja ta hand om sig själv innan han klagar på andra.. Och jag menar, visst vi har väl druckit öl inför skrutt, men det har också exet, men vi har aldriiiig druckit oss fulla. Aldriiig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ehh ok....E han helt sopslut i skallen lr vad? De är fan inte fel att dricka nån öl lr två framför sina barn. Så länge man inte blir full liksom. Fan va lack ja blir på sånt där. Värsta uthängningen mit de dina. Pucko Sorry ja blev visst lite upprörd=)

2009-12-02 @ 13:48:44
URL: http://annatornhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback