Brunett i page!

Oj oj.. Köpte hårfärg idag, tänkte att jag skulle bli brunhårig. Köpte en ganska ljusbrun färg med namnet "Guldbrun" lät ju bra. Ville ju liksom inte ha allt för mörk färg plus att jag ville få bort det röda, sen när jag väl stod där i badrummet så hittade jag en sax.. Kipp klipp! Tadaaa en page! Klippte kanske lite mycket men det behövs för mitt hår är så slitet.. Sen började jag färga.. Sköljde ut färgen för ett tag sedan och det blev kanon mörkt, nästintill svart. Så jäkla värdelöst med tanke på hur jag kämade för att gå från svart till rött.. Ja ja håret är ju blött så det lär ju bli ljusare..
Kanske jag som går till en frisör imorgon, helst inte då det kostar plenty of money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback