Ang. spellistan!

Ja fick ju som sagt en spellista av Mr, och jag undrade hur mycket looove thoughts det var bakom, vad jag förstod så var det bara love thoughts! Eller så hör man vad man vill höra..

"Would you believe me when I do you
You are the queen of my heart
Please don't deceive me when I hurt you
Just ain't the way it seems"
Love Buzz - Nirvana

Fint oh såå fint!
Nästa sista raden där "Please don't deceive me when I hurt you" är ju attans passande, med tanke på att jag planerade ju att "bedra" honom när han var som "värst" och sårade mig en massa. But I didn´t.

Senare ska jag skriva lite mer om min dag, den har vart as nice! Tack Anna! Det får vi göra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback