Älskar dig också!

I onsdags var jag och Mr lediga, så vi åkte in till stan för jag skulle bland annat köpa fler kakeldekorer.. Vi bestämde oss för att käka på Åhléns. Så när vi satt där och pratade så kom vi in på att vi inte ändrat vårat "civilstatus" på Fejjan. Och då sa jag: "Det finns två saker jag inte tänker göra först, det ena är att jag inte tänker ändra på fejjan först, det andra är att jag inte tänker säga jag älskar dig.. först.. ehh.. när och..om jag gör det eehh.." På detta svarar Mr: "Hmm konstigt att jag inte sagt det" Det är här nånstans min hjärna slutar fungera medans min handsvett börjar fungera alldeleees utmärkt. Jag börjar svamla och rodna och svettas ännu mer för jag försöker förstå vad det är han menar.. Då tar han mina händer och säger: "Ann-Sofie, jag älskar dig" Och preciiist där börjar jag gråta! Så klart! Blir ju självklart kanon glad och det tar ett tag innan jag samlat mig och kan säga : "Och jag älskar dig" Naaawwww! Sött va? Sen är det lite så där fånig stämmning, lite blygt och fnissigt. Så säger Mr: " Jaha och där förstörde jag stämningen genom att säga konstiga saker" Jag tyckte ju så klart det inte var nån fara och att stämningen var lite charmig. Sen rätt som det är så börjar dom spela "Somethin´ Stupid" med Robbie Williams och Nicole Kidman! Ni vet:
"And then I go and spoil it all
by saying something stupid
like: "I love you""

Hi hi hiii är inte det ganska komiskt?

Sen tog vi en tur på systemet, för jag föreslog att vi skulle dricka lite, var ju ändå onsdag. Sen kom vi hem vi drack lite sen gick vi en sväng till Garage.. Sen åkte vi hem, shit vad fulla vi hade blivit. Helt hemskt.. Tror aldrig jag har sett Mr så full någon gång ;) Sen på torsdagen gjorde vi väl inte så mycket.. Slappade och myste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback