Aldrig en tom säng

Hmm kan ju kanske låta lite märkligt, men min säng är aldrig tom. Jag har det riktigt bra, när jag har skrutt här så sover ju hon i min säng för att hon inte har någon egen, sen när hon är hos sin far så sover ju en viss liten Mr här. Det är underbart!
Nu ska skrutt få egen säng, blir nog att mor och far kommer hit med den på fredag. Det som är lite synd det är att på måndag så åker Mr till Spanien.. Undrar hur det ska gå? Ligga alldeles själv i min stora säng medans skrutt sussar sött i sin (förhoppningsvis). Kanske slutar med att hon får sova i min ändå..
Jag har inte riktigt fattat att det är så snart som Mr åker, hur ska jag klara en hel vecka utan att få träffa honom?! Vi har ju träffats varje dag den senaste tiden.. Usch, verkligen inget jag ser fram emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback