Vart ska man börja?

Ja.. jag börjar väl med julafton, det var hur trevligt som helst! Vi var sammanlagt 14 pers, en katt och två hundar, härligt! Vi åt sen var det dags för julklapps öppning, blev så stolt över min lilla skrutt för hon var minsann inte rädd för jultomten! Hon lämnade inte hans sida mer än nödvändigt under hela tiden han var där. Skrutt verkade nöjd med sina julklappar, men bäst var nog en kjol som hon fick av sin moster, en svart tyllkjol, hon var så fin i den, när det var dags att sova så ville hon till och med sova i den, men det fick bli pyjamas till dotterns stora besvikelse..
Jag fick en bok av min syster som vi pratat om tidigare som tydligen ska vara grymt bra, har inte börjat läsa den ännu, har inte funnits tid men jag ser framemot att börja med den. Av min andra syster fick jag hemmagjord saft och torkade trattkantareller, fin fina presenter! Sånt där lyxigt när man bor i "betongen". Av Mr så fick jag ju klockan jag pratade om tidigare, så himla fin! Plus att han köpt en julklapp till! Ett jätte fint halsband, själva "hänget" är en blomma. Så sött!
Senare på kvällen så ringer Mr, han hade gått ut en sväng och träffat en gemensam kompis till oss som berättat att mitt ex hade raggat på henne på maskeraden som var när vi var i Madrid. Han hade även tafsat på henne och betett sig riktigt illa. Saken är den att den här tjejen är förlovad med en kompis till Mr. Han(exet)  hade stått och berättat för henne att han verkligen tyckte om tjejer med former och att det vore en fröjd att få vakna upp bredvid henne. Det säger jag inget om, hon är en grym tjej, förstår honom helt å fullt! Men hon har kille, och om jag minns rätt så har han tjej?
I fredags åkte jag till Märsta för att det skulle bli utgång, vi förfestade hemma hos David, eller hos Thomas kanske man ska säga? Thomas lånar Davids lägenhet undertiden han är i Australien nämligen. Jag drack gin och tonic och tyckte det var underbart att vara tillbaka i Märsta och träffa alla trevliga människor! Sen går vi till garaget, där träffar jag Emma, som tjejen heter som exet tidigare raggat på, saken är den att vi kommer sjukt bra överens och det är alltid så himla roligt att träffa henne. Så vi pratade om allt möjligt, så kom vi in på vad exet sagt, så berättar hon även en sak som hon inte sagt till Mr.. Enligt exet så ville jag bli påsatt i röven varenda morgon medans allt han ville var att mysa och bli killad på ryggen, what?! Jag vet inte vad jag ska säga så jag säger det igen: What?! Är ju nå fel på karln, sen så berättar Mr att en annan gemensam kompis till oss berättat att exet har sagt att nästa gång han ser Mr så ska han spöa ner honom, ja men det är ju moget, hur gammal var du nu igen? 7?
Träffade exet i söndags, han körde mig till jobbet och jag fick en julklapp, ehh? Har han dåligt samvete eller? Saken är ju att det som han sagt blivit sagt vid ett å samma tillfälle och det var ett bra tag sedan, så han kanske, kanskeee tagit sitt förnuft till fånga. Kan man ju hoppas..

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOOOOL Ja det kan jag verkligen tänka mig att du diggar! ahhaha alltså han måste fått hjärnsläpp!

2009-12-29 @ 22:07:37
Postat av: Ann-Sofie

Ja men det är ju heltklart nå fel på karln.. Bara väntar på nästa sak, känns som om det kan komma nääär som helst!

2010-01-04 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback