Världens bästa älsklingar!

I måndags så kom Mr hit, Inez hade sovit sen länge. Vi satt och tittade på tv och lite sånt där. Sen började klockan bli mycket så jag frågade om han ville sova över. Nu går ju det eftersom skrutt har egen säng. Och till min förvåning så får jag ett "Det är klart" Oj oj..
På morgonen när Inez vaknade så kom hon över till min säng och frågade "Vem det är?" Jag svarade att det var Mr, "Jahaaa" sen var det inge mer med det, förutom att hon var världens goaste lilla tjej. Sen när Mr gick så sa vi hej då både jag och skrutt, sen när han gick så ropade hon efter honom "Puss och kram!" Ha ha hon är go det lilla monstret!
Igår kväll så var skrutt fortfarande vaken när Mr kom hit, vi tittade på tv (vi gör andra saker också!) så pussade jag Mr, skrutt har tidigare skrikit "Sluutaa!" om man har pussats. Men denna gång log hon stort lutade sig fram och gav Mr en puss! Åhh det var så fint, blev tårögd, så klart!
Och Mr har även sagt att om det är så här på mornarna är det ju inga problem. Nä precis! :)



Världens finaste lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback