Påleri!

Detta inlägg har med sex att göra så ni känsliga läsare kan ju sluta läsa.. nu!

För er som är kvar så väntar något extra ;) Nä nu ska jag inte överdriva.
Iaf.. för ett tag sedan så hade jag och Mr sex, så när det liksom börjar närma sig för honom så frågar jag "På eller i?" Han tittar konstigt på mig och utropar"Va?!" Undrar vad det är han inte har hört så jag försöker igen: "På eller i?" Nu har den sexuella aktivitet som pågick för ett tag sedan tagit sig en paus. Mr tittar på mig med frågande blick "Vad då påleri?" Ha ha haa, jag upprepade då vad det var jag hade sagt och det var inget om påleri även om pålerit som pågick var grymt. Antar att det är sådana små missförstånd som sker när ens kärlek inte riktigt har samma hörsel som "normala" människor, jäkla musiker.
Efter sex så berömde jag hans förmåga att påla ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Hahahaha....de där va sjukt kul....=)

2010-01-05 @ 12:47:43
URL: http://annatornhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback