Nytt försök..

Ja så där ja! Ny tag! ;)
Har ju som sagt vart med om en del braa saker på sista tiden.
Jag och Mr pratade för ett tag sedan om hur livet sett ut om vi träffats tidigare, vi tycker nämligen båda två att det är synd. Sen så kom jag på det att då skulle jag ju inte haft Inez, då säger han "Ja men du kanske hade haft en Anuz med mig" Ha ha haaa ja tanken var ju rar men ja.. Just Anuz är väl kanske inget jag skulle döpt min dotter till trots Z:t ;) Plus att det inte skulle blivit min lilla skrutt då ju..
Mr är för övrigt väldigt kluven tror jag när det gäller barn, har ju förut trott att han inte velat ha barn, för att sen säga de mest överraskande possitiva saker när det gäller barn för att i nästa sekund vara tillbaka där han började.. Känns så där. Vill inte ha barn nu men nån gång kanske man vill? Och om jag skulle bli med barn så tror jag inte att jag skulle klara av att göra en abort.
I måndags så jobbade Mr sent, jag åkte och handlade med David och Robban, vi lagade mat (läs: jag) sen kollade vi på Ice Age 3. Pratade en sväng med Mr, han lät lite märklig.. Sen fick jag skjuts hem av David, sen lite senare kom Mr.. Den stackarn var sjuk och hade verkligen haft en skit dag på jobbet, det gör mig ont att se honom så nere.. Han var sjuk hela veckan och det är helt omöjligt att få en läkar tid här i krokarna, men till slut fick han en tid på akuten, tyckte jag lät märkligt men men.. Det visade sig att han hade streptokocker, så han fick Kåvepenin som han ska käka i tio dagar. Men trots sjukdom så har vi haft en grym vecka!
I lördags så var jag även på middag hos hans päron, det ni! Usch, tycker sånt där är så svårt, jag har bara dåliga erfarenheter av "svärföräldrar".. Men jag tror det gick bra trots allt.
 Var så kul när jag stod där i hallen och klädde av mig så kom hans mor och far för att hälsa på mig, Mr är ju inte lång, och det är verkliigen inte hans päron heller. De är väl alla runt 165, de såg såå små ut när de kom emot mig, var nästan så jag ville lyfta upp dem och bolla lite med dom ;) Sen under middagen satt jag och funderade på om de verkligen hade nått i skåpen högst upp..
Måste ju också säga att det känns konstigt att komma hem till en killes päron så där och dom vet inte ett skit om en, tidigare fall så har ju killen pratat med sina päron om en, men inte Mr, han är inte som alla andra karlar/pojkar/män/killar..
Sen så frågade Mr mig om jag ville följa med honom, hans bror och broderns flickvän på Eddie Izzard på Hovet. Visst tänkte jag, kan ju vara kul. Brodern hade sagt att Sam kunde ta med sig en polare, men han svarade då att "Jag hade nog tänkt ta med mig tjejen" (förövrigt så går jag tydligen under namnet "tjejen" verkar det som) Iaf..  på det så får Mr svaret "Even better" av sin bror, då blev jag lite glad. Sen så kom jag och Mr på att vi kanske kunde ge det till varandra i julklapp eftersom vi båda inte har en idé om vad vi ska ge varandra. Så Mr skriver ett mess till brollan nått om biljettern, då visar det sig att brollan tänkt att bjuda oss båda! Oj oj! Biljetterna kostade runt 600 spänn, vi kom fram till att brollan kunde ju betala Mr´s biljett så kunde Mr betala min. Men brollan ville bjuda oss båda, eh ok.. Han har ju liksom inte ens träffat mig och så där. Verkligen jätte snällt.
Jaaa var nog allt.. Kommer jag på nå mer så.. lär jag ju skriva ner det. Nu är Mr på väg hit, han tröttnade tydligen på att titta på David när han spelade tvspel ;)

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback