Mitt i natten ju!

Ja här sitter man, fast man borde sova.. Kom hem för ett tag sedan. Har jobbat idag/kväll. När jag jobbar sent så måste jag komma hem och varva ner, finns ingen chans på jorden att jag kan lägga mig och somna på direkten.
Mormor och morfar ställde upp som barnvakt åt världens sötaste lilla skrutt. Jag bjöd över dom på adventsfika imorgon, det minsta jag kan göra känns det som..
Jag har smsats med Mr lite på kvällskvisten, han verkar ha det trevligt. Det är bra det, bara han inte har det för trevligt så han bestämmer sig för att stanna, chansen är väl kanske inte så stor iofs.
Vi pratade i tel tidigare idag också, rätt som det är så börjar han prata konstigt jag säger "Va?" men då slog det mig att han pratade ju finska.. Var tydligen hans kusinbarn som kommit in i rummet där han satt och han bad dom gå ut så länge han pratade i tel. Hi hi glömmer bort att han är sån där halvfinne, är ju inte ofta man hör honom prata finska, typ aldrig. Slog mig att jag tycker det är lite hett, hmm kan ju bero på att jag är sjukt kär i karln och allt med honom är hett!
Imorgon kommer han hem, han kommer ännu senare än vad han trodde, först var det 19, sen lite efter 19 och nu är det helt plötsligt 22.. Slutar med att han inte kommer hem alls. Vi ska iaf sova ihop, jag längtar!
Inatt får jag sova alldeles ensamen, känns så där.. Ingen liten skrutt som kommer komma imorgon och fråga "Sober du mamma?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback