Mina finaste

Denna veckasom var har vart underbar! Dottern har vart en liten ängel, och Mr han är bara för fin.
Mr var förresten med på skrutts Lussefirande, har jag berättat det? Hennes pappa hade tydligen inte tid, men som min mor (skrutts mormor) sa så kanske man får ta sig tid för sånt! Jag håller absolut med! Tror sånt är viktigt, mina päron har alltid vart med om det vart nå jippon i skolan eller liknande. Iaf så kom han då inte för han hade inte tid.. Men istället så följde Mr med! Det betydde oerhört mycket för mig. Var ganska kul när vi kom in där så såg skrutt mig så då sprang hon fram emot mig så såg hon Mr, då gjorde hon en tvärsväng och sprang och kramade om hans ben, det var fint. Sen bakade vi pepparkakor, käkade gröt sen sjöng barnen, sen var det hemgång.

Mr och jag har pratat om det här med att bo, han ser det ju redan som att vi bor ihop, vi har ju inte sovit utan varandra på flera månader. Jag var ju tvungen att fråga hur det känns, och han tyckte bara det kändes bra. Tihii!
Så kom vi nog fram till att jag kommer nog flytta dit när hans pappa är klar med hans kök!

Igår så började vi prata om ett gammalt nupp till honom, jag förstår inte varför jag ska irritera mig på det. Jag menar jag ska ju verkligen inte ha åsikter om nått när det gäller sådant, Gud ska veta att jag haft min del av "sexkakan". Men det är ju skillnad, så klart! Sen kom vi in på annat men rörande ämnet sex, och han förklarade en del. Oj.. Vill inte gå in exakt på vad han sa, men det var bara såå fint! Han är nog den finaste människa jag träffat, oj OJ! vilka dumma kvinnor som låtit honom gå omärkt förbi.. Han sa sånna fina saker så jag grät en skvätt. Bland annat sa han "Jag tror vi är bra för varandra" Ja men vet du vad det tror jag också! Vi satt i säkert en timme i mitt badrum och pratade, och ni som har vart här vet ju att mitt badrum kanske inte är det flottaste stället i världen, men med kärleken så spelar det absolut ingen som helst roll..

Idag ska jag jobba, jobbar sent, Mr också men han slutar halv 23 jag slutar 24.. Men han ska komma hit sen när jag jobbat klart.

Jag måste förbi exet idag och kolla om jag fått nå paket avier, väntar på 3 st! Det ni! En från H&M, en från Triwa och en från kitsch.se

Nej nu ska jag kolla till mina tranbärsmarmeladgodisar, sen ska jag nog bege mig.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback