Kära morfar..

Jag har mått lite märkligt idag, har vait as trött. Lämnade Inez på dagis, kom hem och sov. När Mr gick upp för att gå till jobbet vaknade jag till gick upp och pussade honom hej då, sen gick jag och la mig igen och sov till kl 14.30! Helt sjukt!
Vid tio nån gång hade pappa ringt men jag orkade inte svara samtidigt som jag tyckte att det var konstigt att han ringde, han hade även lämnat ett medelande. Men jag ringde inte och kollade det, det var först när jag kom hem som jag lyssnade av medelandet, då berättar pappa att morfar dog idag kl 9.. Usch verkligen så hemskt! Morfar har alltid vart lite av en favorit, och han var den sista av "gamlingarna" kvar, och nu är även han borta. Han hade tydligen fått lunginflammation, igår hade han mått bra och idag så dog han, hade gått så snabbt. Man får väl trösta sig med det..
Tokgrät ett tag, tyckte synd om Inez hon blev lite rädd. Ville inte ringa mamma då utan kände att jag var tvungen att samla mig lite. Efter ett tag så ringde jag, var pappa som svarade han behövde bara säga:" Hej Sockergrynet! hur är det med dig då?" Så brast det för mig igen.. Han tröstade mig, sen fick jag prata med mamma när jag hade samlat mig för andra gången, men det brast ju igen när jag fick prata med mor. Var ändå skönt att hon tog det så pass bra som hon gjorde, var också en tröst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback