Julshopping!

Jag pratade med Annelie och lyckades "lura" med mig henne att ta en sväng ner i centrum och kolla julklappar. Skulle bara kolla till alla kids. Kändes som jag irrade runt där hur länge som helst, men så här i efterhand måste jag säga att det gick ju ganska smärtfritt, kan dock inte tala för Annelie ;)
Sen så gick vi och käkade på Brödboden och snackade "lite" skit. Riktigt trevligt om du frågar mig!
Tack Annelie! ;)
Sen så kom jag hem och tänkte att jag skulle kolla julklapp åt Mr, hade ju tänkt köpa den där Penguins tröjan han har pratat om, då visar det sig att ingen som har den tröjan skickar till Sverige! Ok det sög ju verkligen.. Men då tänkte jag att då kollar jag biljetter till Buddy Holly iaf.. då visar dom inte den i Sthlm nästa år! Allt bara föll samman! Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på till honom, så himla värdelöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback