Julklapparna klara!

Har försökt hålla mig sysselsatt så att man inte ska behöva tänka på tråkigheter..
Så jag har slagit in de sista julklapparna till syskonbarnen och så har jag beställt julklapp åt Mr! Ja visst sörrö, jag har äntligen hittat en julklapp åt honom! Han har ett tag pratat om att han vill ha en klocka, så igår kom vi att prata om det och då slog det mig att jag sett i en tidning ett klockmärke som heter Triwa, som jag tyckte hade grymt snygga klockor. Så vi kikade, så för Mr blir det en Carbon Dandy.


www.triwa.se





För mig så blir det, inte för jag har en aaaniiing ;) En Green Brazil, jag är ju lite mer för färger än vad Mr är.



Sen så kan man ju hoppas på en Orange Revolution i födelsedagspresent ;)



Och varför inte en Purple Gold, i typ Alla hjärtansdagspresent? ;)



Nej inte bli girig men jag skulle absolut vilja ha alla deras klockor, dom är grymt snygga! Helt i min smak! Kanske ett liten julklapps tips till er som ännu inte är klara? Ni kan till och med få det inslaget och klart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback