Jobb imorgon!

Japp min chef ringde om frågade om jag ville ha stägningspasset imorgon, men eftersom jag har Inez var jag tvungen att fråga mamma och pappa om de kunde ta Inez. Det var inga problem, så jag ringde tillbaka till min chef för att informera henne om att jag kunde jobba. Anleningen för att jag fick passet var för att hon hade fått ryggskott. Iaf.. när jag berättat att jag kunde jobba så kan man ju tycka att det inte finns så mycket mer att säga, feeel.. Sen så pratade vi, eller hon i nästan 40 min om hennes rygg och andra åkommor. Hmm ok fine, jag har inge problem att lyssna på folk men när de bara maler och maler på så orkar jag till slut inte lyssna. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback